Mersin'deki gündem, ekonomi, son dakika, spor ve yaşam dünyasındaki önemli gelişmelerden anında haberdar olmak ister misiniz?
2 Haziran 2026 Salı, 20:20

-“İYİLİK BULAŞICIDIR”
-ALMANYA’DAN TÜRKİYE’YE UZANAN İYİLİK MELEĞİ SAİT YILDIZ İLE DUATEPE MAHALLESİ MUHTARI KEMAL ARSLAN, İHTİYAÇ SAHİPLERİNE YARDIMELİ UZATMAYA DEVAM EDİYORLAR
 
Hayatı boyunca insana ve insanlığa iyilik için çalışmalar yürüten, sanatçı kişiliği ile binlerce kişinin gönlünde taht kuran Sait Yıldız ile Tarsus Duatepe Mahallesi Muhtarı Kemal Arslan, yine örnek bir davranışa imza atıyorlar.
 
Uzun zamandır yaşadığı Almanya’dan Türkiye’ye uzanan iyilik köprüsü ile ihtiyaç sahibi çok sayıda insana dokunan Sait Yıldız, 5 Haziran Cuma günü saat 18.30’da Tarsus’ta, engelli bireylerin ihtiyacı olan özel geresinim cihaz ve aparatların dağıtımını gerçekleştirecek.
 
Tarsus merkez Duatepe Mahallesi Muhtarı Kemal Arslan’ın da destek olduğu proje kapsamında raporu ibraz edilen onlarca engelli yurttaşa wolker, seyyar tuvalet ve tekerlekli sandalye teslimi yapılacak.
 
Duatepe Mahallesi Muhtarlığında gerçekleşecek olan dağıtım törenine STK temsilcileri ile engelli aileleri de katılım sağlayacak. Burada yemek ikramı da yapılacak.
 
Almanya’da ki arkadaşlarının da destekleriyle bugüne kadar Tarsus başta olmak üzere Konya, Van ve Diyarbakır’da da insanlara destek olduklarını belirten hayırsever sanatçı Sait Yıldız, “Engellilerimizin ihtiyacı olan aletlerin yanı sıra bugüne kadar yüzlerce koliyi de ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırdık. 15 yıl önce başlattığım bu iyilik hareketi, büyüyerek bugünlere geldi. İyiliğin bulaşıcı olduğuna inanıyorum. Duyarlı her insanımızın da bu şekilde davranması temennimdir.
 
Bugüne kadar Tarsus’ta yaptığımız yardımlarda Otizm Derneği, Engelliler Derneği, Görme Engelliler Derneği ile birlikte faaliyetler yerine getirdik. Kuva-i Milliyecilerle aynı sofrayı paylaştık. Bu çalışmalarımız elbette devam edecektir” diye konuştu.
 
Muhtar Kemal Arslan ise ender görülen böylesi bir iyilik hareketinde aktif olarak görev almanın haklı mutluluğunu yaşadığını kaydetti.
 
Kemal Arslan, “Sanat güneşimiz, Almanya’da ki gururumuz Sait Yıldız’ın yanında olmak gerçek anlamda onur verici. Kendisi bize ilham kaynağı. Kendisi ile ne kadar övünsek azdır. Geçtiğimiz çalışmalarda görme engelliler için beyaz baston dağıtımı yapmış, yine binlerce engelliye ve öğrencimize kırtasiye malzemesi ulaştırmıştık. Bizler buna gerçekten inandık ve bu iyilik hareketi devam edecektir” ifadelerini kullandı.

 

İlgili diğer haberler:

Sait Yıldız 15 yıllık iyilik halkasına yenisi ekliyor - HABER “Doktor ol hayat kurtar” diyen öğretmenini 41 yıl sonra ameliyat etti - HABER Gözlerin Gizemli Dünyası "Tarsus Göz Sanatı" ile aralanıyor! - HABER Tarsus’ta 4 Öğrenci Zehirlenme Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı - HABER Murat Topçuoğlu: “Tarsus’a tıp fakültesi kazandırılması gerekiyor” - HABER Tarsus'ta Otizme Mavi Işık Yakıldı - HABER Demans Pratiği Tiyatro Oyunu Mersin'de Büyük Beğeni Topladı - HABER Mersin Büyükşehir’den DMD Hastası Koray’a Ergoterapi Desteği - HABER Sağlık alanlarının “satış” kararına karşı CHP’den ses yükseldi - HABER Tarsus Otizm Derneği’nden İftar Programı - HABER Alzheimer Derneği Emekçi Kadınları Unutmadı - HABER Mersin Büyükşehir’den Özel Gereksinimli Bireylere ‘Engelsiz Ulaşım’ Teknolojisi - HABER Mersin Büyükşehir’in Evde Sağlık Hizmetleri Güvenli Yaşamın Kapısını Açıyor - HABER Mersin Büyükşehir Hasta Nakil Ambulansları Vatandaşın Yanında - HABER Başkan Düzenli: “Tarsus’a bakım merkezi kazandırmak istiyoruz” - HABER “Kanserle Mücadele Eden On Binlerce Aileye Et Desteği Sağlanacak” - HABER Mersin İl Ticaret Müdürlüğü Denetimlereline Devam Ediyor - HABER Sağlığını düşündü, fazla kilolarından kurtuldu - HABER Büyükşehir’den Özel Gereksinimli Bireyler İçin Mahremiyet Eğitimi - HABER Alzheimer Hastaları Büyükşehir İle Sanata Ve Hayata Dokunuyor - HABER
Aze Tarım
Fettah Velioğlu’ndan kahramanlar için anma tırmanışı